Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts (Winston Churchill)

marți, 3 ianuarie 2012

CONCEPTUL DE « SLEEPER » (Part II)

Proiectul « Cordett»



Un nume ciudat, nu-i asa ? Ei bine, masina care urmeaza sa o prezint, e defapt la baza un Chevrolet Corvettte C4 din 1984, care dupa multe modificari a ajuns sa aiba aspectul unui ...Opel Kadett. Funny, dar ce e sub capota nu e funny deloc. Masinuta a fost testata, si atinge 245 hm/h, facand 0-100 in mai putin de 7 secunde. Ca sa fiu mai exact, masina are toata mecanica de pe corvette + sasiu, si niste panouri modificate, marite, de la un kadett, la exterior.



O parere pur personala: masina asta arata cat se poate de bine. As scoate-o la plimbare zi de zi daca ar fi a mea, si nu in ultimul rand, daca mi-ar permite fermoarul de la buzunar, pentru ca, dupa cum stim, motoarele americane, indeosebi cele mai vechi, consuma exagerat de mult. Nici aceasta masina nu face exceptie de la regula din pacate. Dar unde ar fi distractia daca ar respecta normele de poluare euro 5?



Interiorul nu iese cu nimic in evidenta, ideea de sleeper instalandu-se perfect in habitaclul masinii: bordul de pe chevy, fetele de usi de pe opel. O combinatie finuta, reusita, specifica anilor ’80.



As alerga cu toata pofta masina asta, inaintea multor alte modele modificate, alegand prin oras ruta cu cele mai multe semafoare. Dar militam pentru reponsabilitatea in trafic, asa ca m-as opri la 50 km/h. Imi dati dreptate? *cough* !



Acum sa vedem pe care dintre voi v-ar tenta sa luati un Cielo Hatchback (cielo = opel kadett), si un Corvette vechi, ruginit, adus din Germania? Un atelier, niste oameni ingeniosi, niste idei clare, si masina ar lua forme. E clar ca se poate, avem dovada in poze. Ma gandeam la Cielo ca ar fi altceva, “Cordett” exista deja. Ar fi o problema cu numele ... “Cielo-dett” nu suna nicicum he-he.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu