Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts (Winston Churchill)

miercuri, 26 octombrie 2011

articol: ce si cum despre noul BMW seria 3 (2012)


Cand am citit prima oara stirea cum ca “in cateva zile va fi prezentat noul BMW seria 3”, mi-am spus....”super, inca un cutit infipt in ranile deja existente”. Care rani? Ei bine, personal, nu imi place deloc ce au facut bavarezii cu noul seria 1 (care e defapt un polo mai mare cu sigla bmw) cu seria 5 si mai ales cu seria 7. X3 e defapt un X5 mai mic (judecand doar exteriorul), iar X1 e un amalgam de incercari ce au dat nastere la un rapuns rapid si nu foarte eficient pentru marca. La capitolul motoare, toata stima, sunt cele mai eficiente si mai fiabile motoare existente pe piata: si-au batut recent recorduri la consum, au castigat premii pentru tehnologia Vanos, inca prezenta pe masini, si le vedem cu ochii nostri pe strazi, motoarele alergate prin Germania, “alive” pe strazile noastre.
Ok, sa revenim la masina ce ma streseaza de cateva zile incoace, in sensul bun desigur. A fost prezentat, in varianta finala, pentru toti iubitorii acestei marci. Ce imi place? TOT ! Liniile exterioare, si mai ales partea frontala, mi se pare radicala si incredibil de.....originala. Il scot pe micul Eminescu din mine cu cuvintele astea, dar e una din cele mai frumoase masini de serie cu 4 usi create vreodata. In mintea mea, doar actualul C-Classe se mai afla in competitie cu acest seria 3. Spatele parca vrea sa concureze cu fratioru mai mare, seria 5, si culmea, i-a iesit ! Din cate am inteles din datele furnizate pe un blog, noul seria 3 va fi disponibil in 3 pachete de echipare: Luxury Line, Sport Line si Modern Line. Bineinteles ca sooner or later va aprea si pachetul M, lucru evident. E doar o chestie de timp si de marketing pentru ei.

La interior....wow ! Simplu, frumos, elegant, si parca in sfarsit, toate sunt asa cum trebuiau sa fie de la inceput. Bordul si elementele de la actuala generatie seria 3 si de la fosta generatie seria 5, erau oribile, drepte, butucanoase, argoante, chiar reci ! Inca n-am gasit ceva sa ma deranjeze din pozele puse la dispozitie de oficiali.

La capitolul motoare, conform ProMotor, “sedanul BMW va fi disponibil cu patru motoare dotate cu tehnologia BMW TwinPower Turbo” : 2 benzinare, 2 diesel. Deci, Turbo FTW ...ba nu..... Twin Turbo FTW ! hehe

Ceva ciudat la acest nou bmw, e cutia de viteze cu 8 rapoarte, cica mai economica. Ramane de vazut, dar transmisiile manuale/automate de la actualele bmw-uri ofera deja impreuna cu motoarele, un consum foarte redus. Nu vreau sa stiu cat de repede se va strica transmisia de la atatea trepte schimbate. Dar ma rog, nemtii sunt caposi de felul lor, asa ca lasam detaliile tehnice in seama lor. Am impresia ca vor sa alimentam cu pipeta masinile astea, ei na !
De indata ce va ajunge la noi, nu ne ramane decat sa mergem sa ne holbam, sa-l testam si sa facem ulcer, doar privind gandacu asta incruntat, frumos de altfel. E o masina frumoasa, dar ca orice bmw nou va fi exagerat de scump, insa foarte accesibil la mana a 2-a dupa doi-trei ani. Se devalorizeaza repede, asa ca nu va trece mult timp pana vom vedea bronzatii cu badoagele la gat conducand masina asta prin oras.


Ca o concluzie personala, e exact masina care mi-am dorit-o din partea marcii pentru a se reaseza in mintea mea ca si creatie pe 4 roti. Tot ce iese pe portile marcii bavareze e perfect, dar nu tot e pe gustul meu. Orice ar fi, raman fan inrait BMW si Renault, singurele marci care ma fac sa-mi argumentez opiniile vreme indelungata, ori de cate ori apare ceva nou.

Sper ca remarcile mele nu v-au deranjat prea tare. Astept comentariile voastre !

Pana la urmatorul articol, numai bine ! Wink

Mitra Rares, 25.10.2011


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu